maanantai 15. helmikuuta 2016

"Hei kuulkaa veikkoset mä unelmoin..."

Olen unelmoinut eräästä asiasta lapsuudestani asti. Aina mainoksia nähdessäni huokailen ihastuneena ja ajattelen: jonain päivänä. 

Ja se unelma on tämä:

 

Pariisin Disneyland. 

Ei, en ole varannut matkaa, koska ei ole rahaa mihinkään ylimääräiseen. Mutta olen tehnyt vihkon johon kirjaan unelmani saavuttamiseen tarvittavia asioita. Olen myös kirjannut siihen ylös arvoidun budjetin, mielenkiinnon kohteita puistossa ym. Näin voin konkreettisesti muistuttaa itseäni unelmani tärkeydestä ja kovasta työstä mitä sen saavuttaminen vaatii. 


Minulla on myös pieni purkki johon laitan kolikoita kasvattamaan matkarahastoani!


En tiedä toteutuuko matka vuoden tai 5 vuoden päästä, mutta pääasia on, että se toteutuu! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti